Love Shaklee at All

Tuesday 4 November 2014

Turun berat badan 7kg selama sebulan

TURUN BERAT BADAN 7KG SEBULAN!!

Trend sekarang,terlalu banyak produk produk kurus di pasaran yang menjanjikan hasil dengan cepat.Turun 7kg selama sebulan bukan testimoni orang lain,tetapi pengalaman saya sendiri berjaya turunkan berat badan sebanyak 7kg selama sebulan.

Saya  memilih shaklee sebagai supplement untuk membantu saya turunkan berat badan.Sekarang ni supplement ada di jua merata rata tempat,tetapi saya memilih shaklee kerana selamat,berkesan dan semulajadi.Secara umumnya,supplement adalah makanan tambahan sebagai pelengkap nutrisi harian yang paling mudah.
Inilah adalah satu rahsia dan faktor saya berjaya turunkan berat badan. 

Ini ialah cinch shake shaklee yang berasaskan sumber protien dan mengandungi leucine dirumus khas untuk turunkan berat badan.Kelebihan cinch shake ialah,membantu saya menurunkan berat badan,shape up,dan bina otot saya semula.Dengan cinch shake,saya merasa bertenaga dan dapat mengawal selera makan.

Sebelum minum cinch shake shaklee,berat badan saya 72kg.Berat badan saya sebelum tu,maintain tak turun dan tak naik.Tetapi selepas berazam nak turunkan berat badan dan mencuba cinch shake shaklee selama sebulan.Hasilnya,saya berjaya turunkan berat badan sebanyak 7kg.


Saya mempunyai masalah susah turunkan berat badan selepas bersalin anak ke3.Berat badan asal saya ialah 60kg sebelum hamil anak yang k3.Berat selepas bersalin 75kg. Setahun selepas bersalin saya cuba turunkan berat badan,tetapi gagal.

Alhamdullillah,selepas mencuba cinch shake shaklee dan mengamalkan beberapa tips diet,saya berjaya akhirnya.Salah satu perubahan yang saya suka selepas berat badan turun ialah saya mula rasa badan sihat dan mudah buat kerja seharian.Sebelum ni,saya mudah rasa penat dan  selalu sakit sakit pingang.ini mungkin di sebabkan berat badan saya yang berlebihan.Saya cadangkan,sekiranya anda ingin turunkan berat badan,anda boleh mencuba,cinch shakle shaklee.


Nak turunkan berat badan selama sebulan?? Dan nak tahu lebih lanjut tentang cinch shake shaklee??

Saya akan membantu anda turunkan berat badan dan memberi konsultasi secara percuma.
Tips -tips diet hanya akan di berikan kepada pelanggan saya sahaja.



Hubungi saya 0195301007
Aisyah
Pengedar shaklee di kawasan anda

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com