Love Shaklee at All

Sunday 9 November 2014

lmpian yang harus saya kotakan.

Sebut tentang impian,dari kecik kita semua mempunyai impian.bila da besar impian pun bertambah dan membesar.sebelum berada dalam shaklee,impian saya hanya ingin lihat anak anak saya membesar dengan sempurna.tetapi selepas mengenali shaklee,impian saya bertambah dan saya yakin shaklee membantu saya mencapainya.berkat usaha saya dan izin allah.

Seperti entri saya sebelum ni,selepas menghadiri master celebration master azrin,saya memasang impian untuk mempunyai master celebration sendiri akan datang.
Setahun dalam shaklee,saya dapat banyak inspirasi untuk berjaya dalam shaklee.


Ini ialah kereta impian saya,kereta Inspira dan Bmw 5series.

Kalau di ikutkan,memang orang kaya yang mampu beli kereta Bmw.Saya memasang impian untuk membelikan kedua ibu bapa saya kereta yang selesa dan cantik.kemudian baru saya belikan untuk diri sendiri pula.Tidak salah memasang impian besar,bersyukur dengan kereta yang ada sekarang,tetapi tidak salah sekiranya mempunyai impian untuk memakai yang lebih selesa.shaklee menawarkan CAR BONUS,setiap bulan bagi yang layak.so,saya tak nak lepaskan untuk merebut peluang ini.


Rumah Banglo

Impian kedua saya ialah membeli rumah untuk diri sendiri dan menyediakan 1 rumah untuk kedua ibu bapa saya.inilah rumah impian saya,dari kecik tinggal di rumah kampung,dari kecik teringin ada rumah besar sendiri.Insyaallah dengan shaklee dan berkat usaha saya,ini semua tidak mustahil.Dengan shaklee saya boleh menjana pendapatan 4 5 angka malah lebih.


Percutian dan umrah/haji 2015

Umrah/haji 2015 adalah impian saya paling besar dan utama dalam shaklee.Shaklee menawarkan pakej umrah secara percuma setiap tahun.saya berniat membawa suami dan ibu saya sampai ke mekah pada masa terdekat.membawa ibu bapa ke mekah memang satu saat yang tidak ternilai bagi saya.hanya dengan usaha bersungguh sungguh saya yakin ,saya boleh dapatkan pakej umrah 2015 untuk suami dan ibu bapa saya.

Bukan sekadar angan angan atau impian kosong.setahun dalam shaklee ,ramai yang membuktikan boleh berjaya dalam shaklee,mempunyai kereta sendiri,rumah sendiri,melancong ke luar negara.

Jom sertai kami untuk berjaya dalam shaklee dan mencapai impian impian anda dengan shaklee.Rebut peluang hari ini dan mulakan langkah anda dengan shaklee.

Akhir sekali saya ingin semua wanita atau pun sesiapa sahaja merubah penampilan dan tahap kesihatan mereka dengan shaklee.Pengalaman saya sendiri berjaya merubah penampilan dan kesihatan dengan shaklee.Bukan saya sahaja malahan keluarga saya ramai yang mengunakan shaklee dan saya gembira dapat membantu merubah tahap kesihatan mereka terutama sekali ke dua ibu bapa saya.


My life with Shaklee
0195301007

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com