Love Shaklee at All

Thursday 9 October 2014

6 vitamin penting semasa hamil




'kehamilan adalah satu saat yang bermakna bagi setiap wanita.Ramai wanita yang mengharapkan setiap zuriat akan lahir sihat dan sempurna.Pasti ramai ibu ibu yang menitik beratkan kesihatan badan dan bayi semasa hamil.'


6 vitamin penting semasa hamil dan Vitamin shaklee yang membantu ibu dan bayi sentiasa sihat sepanjang kehamilan.




OMEGA GUARD


Asid lemak omega 3 penting untuk pekembangan janin dalam perut ibu. Asid lemak  yang mengandungi DHA  sangat bermanfaat untuk perkembangan otak dan saraf bayi.Wanita yang mendapat bekalan omega3 sepanjang kehamilan akan mengurangkan risiko kepada bayi yang bakal lahir daripada demam atau selesma.Selain itu,pengambilan omega semasa hamil membantu ibu mengawal berat badan semasa hamil.



VITAMIN C


Vitamin C penting untuk memperkukuhkan sistem imunisasi tubuh semasa hamil.Kesihatan ibu mempengaruhi kesihatan bayi dalam perut juga.Baik untuk masalah rambut gugur atau gusi berdarah semasa hamil.





OSTEMATRIX

Ostematrik adalah sumber kalsium yang di gabungkan bersama vitamin D dan magnesium yang sangat penting untuk perkembangan dan pertumbuhan tulang bayi.Kalsuim juga membantu pertahanan fungsi saraf dan otot ibu.Mengatasi masalah kekejangan atau cramp' kaki semasa hamil.Kalsium juga membantu menstabilkan jantung dan tekanan darah semasa hamil.



ENERGIZING SOY PROTIEN

Protin Esp lengkap dengan sumber vitamin dan mineral.8g protin,8g kabohidrat,500mg kalsium,rendah lemak dan tiada kolestrol.Esp membantu memperbaharui sel sel ,tisu ,hormon dan enzim dalam badan.ESP memberi tenaga sepanjang kehamilan,sesuai bagi mereka yang mengalami morning sickness.Protin ini membekalkan asid amino iaitu baik untuk pembentukan otot dan organ bayi.Keperluan protin semasa hamil amat penting bagi pertumbuhan plasenta,uterus dan penghasilan susu ibu.



VITA_LEA Multivitamin

Vita lea multivitamin dan multimineral .Vita lea baik untuk H/B semasa hamil.



B COMPLEX
B Complex mengandungi 8 komponen penting vitamin B,100% biotin dan asid folik.Asid folik amat penting sepanjang kehamilan penting untuk pembentukan darah dan kestabilan hormon.


Ramai yang memilih set hamil shaklee sebagai makanan tambahan sepanjang kehamilan.Semasa hamil,pasti ibu ibu di luar sana mengalami pelbagai komplekasi sepanjang kehamilan,dan ada yang jatuh sakit dan tidak bertenaga di awal kehamilan.Selain menjaga diet seimbang,ibu ibu boleh mengatasi simptom atau komplekasi smesa hamil dengan mengambil vitamin vitamin yang di perlukan oleh tubuh badan.
Sekiranya anda berminat dengan set hamil shaklee,saya akan membantu anda mendapatkan cara pemakanan yang terbaik dan memberi konsultasi percuma sepanjang kehamilan anda.Boleh hubungi saya:



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com