Love Shaklee at All

Thursday 2 October 2014

Rahsia Diet Saya

INFO: Saranan Diet Malaysia ( 55-60% kabohidrat, protien 15-20 peratus ,lemak 30% ) daripada jumlah kalori dalam seharian.




Saya berjaya turunkan berat badan sebanyak 7kg sebulan dengan cinch shake shaklee tambah(ecithin+herblax).

Rahsia diet saya ialah saya mengamalkan minum protien setiap pagi.2 scoop cinch shake ke dalam minuman saya.Minum protien setiap pagi akan membuat saya bertenaga sehingga petang.Saya minum cinch shake sebagai minuman sarapan.Cinch shake membantu diet saya dengan mengambil makanan dalam kuantiti sedikit.Selebihnya saya akan memilih buah buahan dan sayur sayuran.Saya akan minum air sekurang-kurangnya 2 liter sehari dan membuat senaman di rumah atau di luar.



Kenapa saya memilih cinch shake shaklee?

Cinch shake terdapat 24g protien,24 jenis vitamin dan mineral penting dan 6g serat larut.

Cinch shake dengan cinch pro,campuran eksklusif protin yang di pertingkatkan dengan leucine-asid amino.Ini membantu memlihara otot semasa menurunkan berat badan.24g protien dalam cinch shake membantu saya rasa kenyang dan bertenaga.

Cinch shake mix shaklee,terdapat tiga perisa iaitu vanilla,latte dan choclate. Oleh kerana saya suka minum milo,saya ganti minuman seharian milo saya   dengan  cinch shake choc + susu segar.Nak turun berat badan dengan mudah,saya akan bagi pelbagai tips istimewa.Khas untuk pelanggan saya sahaja.


Nak turunkan berat badan??? 
Boleh hubungi saya 0195301007.




No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com