Love Shaklee at All

Saturday 15 November 2014

Menjadi pelajar cemerlang walaupun sering ponteng kelas


Asalamualaikum..

sebelum ni saya sering mendengar kawan kawan share tentang anak anak mereka semakin pintar di dalam kelas.kali ini saya agak terkejut dan tertanya ,bagaimana adik saya berjaya mendapat tempat  cemerlang dalam kelas walaupun sering kali ponteng kelas.hahaha.Bukan ponteng kelas dengan sengaja,tetapi kerana aktif dengan program sekolah ,aktiviti sukan dan sebagainya.Adik saya berumur  14 tahun dan bakal menduduki peperiksaan PMR tahun depan.



Saya masih ingat lagi,pertama kali saya memberikan omega guard dan performance drink untuk adik saya supaya dia sentiasa bertenaga di sekolah dan dapat fokus dengan pembelajaran.Semalam mama saya whatsapp bagitau adik saya mendapat no 2 dalam kelas.Memang sangat mengembirakan kami semua.Walaupun aktif di sekolah tetapi itu tidak menganggu proses pembelajaran dia.

Testimoni dari adik saya sendiri,selepas consume dengan omega guard,dia lebih fokus di dalam kelas dan mudah mengingati nota nota pembelajaran.Sempena promosi omega guard bulan ni,mama saya siap book promosi omega guard bulan ni, beli 2 dengan 5% diskaun,sebagai hadiah untuk adik saya.


Setiap bulan pasti ramai yang tertunggu-tunggu promosi dari Shaklee.Bukan setakat pengedar shaklee,tetapi termasuk pengguna tegar produk shaklee.Promosi bulan ni menarik perhatian ramai sebab promosi bulan ni berbeza dengan promosi-promosi sebelum ni.Bulan ni,shaklee buat 2 promosi.Bagi yang tak tahu apa promosi bulan ni..memang tak rugi baca entri ni..

Promosi bulan ni ialah beli 6 omega guard dapat percuma 1 omega guard.
Yang ke dua,beli 2 botol omega guard dapat potongan harga 5% .wah bestnya...




Apa kebaikan omega guard?? Selain membantu 1Q dalam pembelajaran.Mungkin ramai yang tak tahu kebaikan omega guard shaklee.

Omega guard untuk kanak-kanak;
Omega3 baik untuk 1Q kanak-kanak
Membantu masalah exzema dan asthma
Merawat batuk dan kahak kanak-kanak

Omega guard untuk ibu hamil & ibu menyusu;
Baik untuk IQ baby
Baik untuk fetus baby membesar
Kesihatan optimum ibu
Omega3 &DHA untuk baby

Omega guard untuk turunkan berat badan;
Membakar lemak
Membuang kolestrol 
Tingkatkan metabolisme
Mengawal selera makan

Omega guard untuk kolestrol dan diabetis;
Bantu buang kolestrol jahat(LDL)
Mengawal paras gula dalam badan 
Bantu turunkan tekanan darah


Kajian membuktikan IQ kanak kanak yang mengambil omega mempuyai pemikiran yang cerdas dan peningkatan pembelajaran selepas mengamalkan omega guard.

Nak rebut promosi ni,boleh hubungi saya;



 0195301007-aisyah.
Pengedar shaklee cyberjaya putrajaya


No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com