Love Shaklee at All

Monday 10 November 2014

Baju pengantin tak muat,berat badan naik 7kg!

Assalamualaikum..
Selamat pagi semua..

gambar hiasan,sumber google


Baca tajuk ni,rasa kelakar pun ada,rasa kesian pun ada.Ni la masalah yang menimpa adik saya apabila  berat badan naik secara mendadak sebanyak 7kg dalam masa sebulan.Punca? makan tak ingat dunia,makan lewat malam.heheehe..Masalahnya pula,adik saya bakal melangsungkan majlis perkahwinan januari nanti,lagi 2 bulan.Dan masalah kedua,baju pengantin dah di tempah.Kompom baju pengantin sendat atau tak muat.Lagi parah kalau berat badan dia tak turun atau bertambah naik.

Alkisahnya,dia pun tanya saya produk shaklee yang saya makan,berjaya turunkan berat badan tempoh hari.Mesti dia kelam kabut nak diet.tapi boleh turun ker berat badan dalam masa terdekat?? jom kita baca cara saya turunkan berat badan dalam masa sebulan..

Pertama sekali,saya mengunakan protien iaitu cinch shake shaklee,campuran proprietari dengan leusina,terdapat 24g protien,rendah glisemik.Cinch shake terdapat ada 3 flavor,korang boleh pilih vanilla atau latte atau choc.Kenapa saya perlukan protien?

  • rendah glisemik membantu menjaga gula dalam darah
  • mengelakkan rasa lapar berpanjangan.
  • terdapat leucine yang di rumus khas untuk pelangsingan. 
  • menghalang kehilangan otot
  • melindungi metabolisma meningkatkan kehilangan lemak
  • membantu pembentukan dan pembaharuan sel sel badan



Yang kedua ialah Lecithin,lecithin bertindak untuk:
  • membakar lemak di badan.
  • buang asid yang tidak di perlukan oleh badan
  • menyikong kesihatan kardiovaskular
  • larut lemak dan kuruskan badan




dan ketiga ialah Alfalfa .Alfalfa bertindak sebagai:

  • membuang lemak dari badan
  • menghilangkan kelesuan dan tekanan
  • memcuci usus bagi membuang toksik
  • membantu masalah penghadaman dan pencernaan
  • membuang angin dalam badan


tu dia,nak turunkan berat badan ni bukan mudah,lebih lebih lagi nak turunkan dengan selamat dan sihat.Ada yang cuba turunkan berat badan tanpa makan langsung,itu adalah salah.Tetapi nak turunkan berat badan pun bukannya susah,yang penting korang kena jaga makan dan exercise selalu.Kalau yang nak turunkan berat badan dengan cepat,kena lah usaha lebih.Saya mempunyai beberapa tips diet,tetapi hanya akan di berikan untuk yang berminat turukan berat badan sahaja.sekiranya korang mempunyai masalah yang sama,boleh hubungi saya 0195301007.(aisyah)

Saya pengedah shaklee cyberjaya putrajaya dan seluruh malaysia.Pos laju seluruh malaysia dan penghantaran percuma cyberjaya putrajaya.

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com