Love Shaklee at All

Monday 10 November 2014

Halal shaklee menjadi isu

Masih ramai yang belum tahu tentang shaklee dan masih ramai yang meragui halal" shaklee.Sehingga kini menjadi isu adakah produk shaklee mempunyai  sijil halal di Malaysia.

Kami sebagai pengedar sah shaklee sudah merujuk isu ini sejak awal awal lagi.Saya bukan setakat pengedar sah shaklee,malahan saya dan keluarga makan produk shaklee.Sudah tentu saya bertanggungjawab memastikan halal" produk shaklee ni.

Di sini saya serta kan sijil HALAL" yang di keluarkan oleh jakim untuk produk produk shaklee.sijil ini adalah yang terbaru di keluarkan tahun ini.setiap tahun sijil shaklee akan di perbaharui.



Kenapa tidak terdapat logo halal setiap produk shaklee?
Ini kerana produk shaklee di proses di USA dan di hantar ke malaysia.Isu halal produk shaklee telah di perakui oleh ISA (islamic Services of America)badan yang di iktiraf oleh badan jakim Malaysia.


Produk shaklee juga mendapat kelulusan dari kementerian kesihatan malaysia.Setaip produk shaklee terdapat logo KKM.
Saya harap sijil terbaru shaklee membantu sebarang keraguan anda tentang produk shaklee.

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com