Love Shaklee at All

Thursday 6 November 2014

Stress! mentua asyik perli duduk rumah takde income sendiri.

Stress! Mentua asyik perli tak ada kerja,duduk serumah dengan mentua ,takde income sendiri.Itu lah di antara text whatsapp yang saya terima dari seorang kawan lama.

Ini hanya dugaan apabila duduk serumah dengan mentua,kadang kadang kita terpaksa makan hati dengan kata-kata mereka demi menjaga hati mereka.Tetapi dari sudut positif,tak kisah la mentua atau ibu bapa,sememangnya mereka ingin tengok kejayaan anak-anak mereka.

Jangan risau,zaman sekarang,masih banyak cara ataupun jalan penyelesaian untuk anda buktikan mempunyai income sendiri walaupun bekerja dari rumah.Tak semestinya bekerja di luar,membuktikan anda seorang yang berjaya.

Berbeza pula dengan cerita  kawan saya lagi sorang ni,mentua dia asyik puji sebab ada income sendiri,tak perlu keluar rumah bekerja,jaga anak sendiri tak perlu antar rumah pengasuh.Tak mengharapkan duit suami sepenuhnya.Dapat pula kurangkan beban suami nak bayar semua bil bil rumah,yuran sekolah anak,belanja dapur semua.Ini semua terpulang dengan diri kita sendiri,sekarang zaman moden,macam-macam alternatif yang boleh kita usahakan.

Cerita bekerja dari rumah,saya suka nak cerita kawan saya yang mendapat income bulanan dengan buat shaklee dari rumah.Niat pertama hanya nak bantu suami,dan niat nak isi masa lapang dengan buat shaklee,nak share kebaikan produk shaklee.tup tup,dapat income 4 angka sebulan.
Setiap pertengahan bulan dapat bonus shaklee,sementara tunggu suami gaji hujung bulan,dapatlah bantu suami.Mesti suami suka kan?? Siapa tak untung dapat isteri yang pandai cari duit,kurang beban suami..hanya bekerja dari rumah pula tu.Tak harapkan duit suami pun nak bantu ibu bapa di kampung.




Alhamdullilah,saya sendiri berpeluang menjana income 4 5 angka dengan shaklee.walaupun mempunyai perniagaan sendiri,pendapatan sendiri,tapi tidak menjadi alasan untuk saya merebut peluang dalam shaklee.

Bagaimana dapat income dengan shaklee?

CASH BONUS
Dengan shaklee anda boleh tentukan berapa jumlah bonus yang bakal anda terima setiap bulan.Anda bepeluang menjana income 4,5 angka sebulan.

CAR BONUS
Selain daripada bonus bulanan,anda berpeluang mendapat car bonus' setiap bulan.Dah la,ada income sendiri,dapat bayar ansurans kereta tanpa usik duit bonus.wah!!

CONVENTION
Berpeluang melancong ke luar negara,walaupun duduk rumah anda boleh impikan bercuti keluar negara secara percuma.dan salah satunya ialah package umrah yang di taja sepenuhnya oleh shaklee.


Anda berhak mengubah tahap kehidupan anda.Jangan biarkan hidup anda di hantui dengan alasan-alasan remeh yang membuat anda sendiri merana.Rebutlah peluang menjana income hanya dari rumah.

Saya sedia membantu anda menjana pendapatan dengan shaklee.

Hubungi saya;0195301007(aisyah)





No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com