Love Shaklee at All

Saturday 15 November 2014

Jangan sia-siakan pernikahan anda !


Assalamualaikum,

Setiap pasangan mengimpikan pernikahan yang bahagia dengan kehadiran cahaya mata.
Apatah lagi,sekiranya mempunyai sepasang anak ataupun kembar.Alhamdulillah,saya mempunyai 3 orang cahaya mata yang sentiasa membuat kehidupan saya begitu sempurna.Tetapi tidak semua pasangan dianugerahkan cahaya mata sejurus selepas berkhawin.Namun jangan sia-siakan pernikahan anda tanpa berusaha memiliki cahaya mata .

Sesuatu masalah dalam perkhawinan menjadi rahsia bagi setiap pasangan .Selain masalah kewangan dan masalah rumah tangga, isu memiliki anak juga menjadi satu isu penting. Ramai yang gagal memiliki cahaya mata pada awal perkhawinan.

Salah satu faktor ialah masalah kesuburan.Kesuburan bukanlah satu masalah yang baru di dalam dunia perkhawinan,seringkali menjadi isu pergolakan di dalam rumah tangga .Masalah kesuburan mungkin terjadi kepada pihak isteri atau suami.Namun pelbagai cara ataupun usaha yang boleh dilakukan untuk mengatasi masalah tersebut.

Masalah kesuburan pada isteri mungkin di sebabkan.
  1. masalah ovolasi
  2. haid yang tidak teratur
  3. faktor umur
  4. stress
  5. obesiti
  6. merokok
  7. alkohol
  8. penyakit kelamin
  9. masalah hormon
  10. cyst atau fibroid

Set kesuburan Shaklee membantu menangani masalah kesuburan...



Set kesuburan Shaklee terdiri daripada Vita-Lea ,alfalfa, Gla Complex (untuk isteri) ,Vitamin E dan Zink Complex(untuk suami)


Testimoni berjaya hamil dengan set kesubuan Shaklee






Alhamdullilah,ada yang berjaya malah ramai yang berjaya hamil dengan shaklee.Set ini hanya membantu masalah kesuburan setiap pasangan.selebihnya tawakal kepada allah.

Boleh hubungi saya untuk mendapatkan khidmat nasihat tentang masalah kesuburan anda dan bagaimana shaklee bakal membantu anda.

Sms/whatsapp 0195301007
Pengedar shaklee cyberjaya putrajaya

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com