Love Shaklee at All

Friday 14 November 2014

kesihatan sendi tulang ibu bapa amat penting


Anak mana yang tak runsing apabila melihat ibu bapa tak gembira dan sering mengadu masalah kesihatan.Apatah lagi ibu bapa yang menderita pelbagai penyakit.Sesetengah ibu bapa ada yang malas nak buat rawatan kesihatan.Alasan mereka aàtak nak susahkan anak dan takut kos rawatan mahal.


Tetapi tidak semua ibu bapa suka luahkan apa yang mereka tanggung,dorang lebih suka pendam atau menahan sakit.Paling mudah pun mereka lebih suka ambil ubat penahan sakit.Apa peranan kita sebagai anak,sudah tentu kita mahu mereka sentiasa sihat dapat menghadiri majlis saudara mara.Paling tidak pun dapat menunaikan sembahyang dengan sempurna.

Salah satu penyakit yang sinonim dengan ibu bapa ialah sakit sendi tulang,sakit pingang dan sakit lutut.osteorasis adalah penyakit sendi yang lazim terjadi kepada warg tua.Lebih lebih lagi yang mempunyai berat badan yang berlebihan.

Arthiritis adalah kesakitan pada sendi sendi bahan apabila tulang rawan telah haus dan lusuh di sebabkan usia yang lanjut.Ini  menyebabkan tulang bergeseran sesama sendiri dan mengakibatkan bengkak ketidakselesaan.Penyakit ini menjadi semakin teruk apabila tidak di rawat dan menyebabkan pergerakan sendi yang terhad dan kesakitan berlaku apabila mengerakkan sendi.

BAGAIMANA SHAKLEE MEMBANTU KESIHATAN SENDI TULANG IBU BAPA




Omega guard  ;
Mengawal kolestrol
Membakar lemak dalam badan

Jointh Health Tablets;
Di rumus khas untuk kesihatan tulang,sendi,otot
Meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan

Ostematrix ;
sumber kalsium untuk kesihatan tulang
mudah di ambil dalam bentuk pil
memenuhi sumber kalsium harian


Sekiranya tidak di rawat lebih awal,masalah sendi tulang akan bertambah teruk dan menganggu pergerakan.Rawatan yang sering di lakukan ialah injection effective,mengurangkan kesakitan pada sendi.Pastinya keadaan akan bertambah teruk sekiranya ibu bapa bergerak dengan memerlukan bantuan tongkat dan sebagainya.

Dapatkan set ibu bapa hari ini,boleh hubungi saya dan dapatkan konsultasi percuma dari saya.

Pengedar shaklee cyberjaya putrajaya
pos laju seluruh malaysia

Sms/whatsapp [0195301007 ]
Aisyah 1106256



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com