Love Shaklee at All

Wednesday 5 November 2014

Pengedar shaklee cyberjaya putrajaya dan seluruh malaysia

Pengedar Shaklee Cyberjaya Putrajaya dan Seluruh Malaysia
=======================================================


Assalamualikum..w.b.t..

Saya siti Aisyah,berasal dari sabah.Sekarang saya menetap di cyberjaya.Saya mempunyai 3 orang cahaya mata iaitu aidil ashaari 5 tahun,adam hariz 4 tahun dan aisy  farhan setahun 10 bulan.Saya mempunyai bisnes dobi di cyberjaya,dan beberapa bisnes lain.Saya mengenali shaklee september 2013 melalui kakak ipar saya,yenny abu bakar,dan sebagai upline saya juga.Saya adalah pengedar shaklee cyberjaya putrajaya dan seluruh malaysia.

Saya mula makan shaklee dengan set kurus dan set kulit,anak-anak saya pula ambik set kanak kanak.
Alhamdullilah,selepas mengamalkan shaklee selama setahun,saya amat berpuas hati.Saya berjaya turunkan berat badan dan mengatasi masalah kulit saya.Di bawah adalah testimoni saya sendiri dengan shaklee.

Saya bersyukur dapat kenal shaklee,dengan shaklee saya dapat berjumpa atau berkenalan dengan ramai ramia wanita hebat.Wanita wanita yang berjaya dalam shaklee walaupun bekerja dari rumah.Pertama sekali join shaklee,saya memang sangat teruja kerana di bantu oleh upline upline saya,melalui group online,kelas kelas shaklee dan program program shaklee.



Alhamdullillah,mei 2014 saya berjaya naik satu anak tangga dalam shaklee..


Ini adalah sebahagian gambar dari Motivation Rally baru baru ni di shah alam..


Walaupun saya mempunyai bisnes dan mempunyai pendapatan sendiri,itu bukan alasan saya untuk tidak merebut peluang berjaya di dalam shaklee dan keluar dari zon selesa.Walaupun agak sibuk sebagai bisneswomen dan ibu kepada anak anak saya,saya tetap membuat shaklee untuk anak anak saya dan keluarga.Salah satu impian saya dalam shaklee ialah agar wanita wanita di luar sana berjaya mengubah penampilan,tahap kesihatan dan kehidupan dengan shaklee.

Sekiranya anda berminat untuk berjaya dalam shaklee,anda tidak perlu risau,anda akan di bantu.Anda akan bersama keluarga shaklee yang akan membantu anda dalam shaklee.Buktinya,saya sendiri berpeluang mendapat 4,5 angka sebulan,dan saya berjaya merubah tahap kesihatan dan kehidupan saya dengan shaklee.

HUBUNGI SAYA... saya sedia membantu anda..
0195301007(aisyah)



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com