Love Shaklee at All

Friday 3 October 2014

Kawal kolestrol dengan mudah


Penyakit paling popular di malaysia ialah penyakit jantung dan diabetis.Tetapi faktor yang menyebabkan kedua dua penyakit ini ialah kolestrol tinggi dalam badan.Kolestrol yang tinggi boleh mengakibatkan salur darah tersumbat.kolestrol tinggi menyumbang kepada risiko  menghidap penyakit jantung berbanding individu yang mempunyai tahap kolestrol yang optima.

Nak tahu apa itu kolestrol?
Kolestrol merupakan sejenis lemak yang di hasilkan di hati atau di usus.Kolestrol ini berfungsi untuk menghasilkan hormon dan membentuk membran sel seterusnya di bawa ke seluruh badan melalui plasma darah.Selain itu kolestrol juga penting dalam pembentukan asid hempedu dan vitamin D di dalam badan.

Tidak semua kolestrol jahat.Jenis yang baik ialah kolestrol -HDL juga di kenali sebagai :high-density lipoprotiens"- yang menawarkan banyak manfaat untuk kesihatan.Kolestrol LDL(jahat) pula di kenali sebagai :low-density lipoprotien" adalah yang perlu kita awasi.


Oleh di sebabkan gaya hidup yang tidak sihat dan pemakanan yang tidak teratur,di galakkan mengambil supplement bagi mengawal tahap kolestrol dalam badan.Produk terbaru dari shaklee khusus untuk masalah kolestrol iaitu phytocol-st.


PHYTOCOL-ST menurunkan kolestrol secara semulajadi

PHYTOCOL-ST formulasi proprietari dengan bahan-bahan terbukti secara klinikal membantu penyerapan dan menurunkan kolestrol LDL.

  • Membekalkan 200mg  FITOSTEROL sehari.
  • bertindak mencegah penyerapan kolestrol baik(HDL)
  • menurunkan kolestrol LDL(jahat)
  • sekat kolestrol makanan secara semulajadi 
  • membekalkan 100% fitosterol seperti yang di syorkan oleh National institutes of Health(NIH)
  • tiada tambahan pengawet,pewarna, dan perisa 
  • di sahkan halal




Kawal kolestrol dengan mudah dengan Phytocol-st.

Hubungi saya ntuk dapatkan produk terbaru dari Shaklee khas untuk kesihatan jantung dan masalah kolestrol anda.
0195301007(aisyah)

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com