Love Shaklee at All

Saturday 18 October 2014

Putihkan kulit wajah dengan mudah


Semua wanita nak cantik,kulit wajah cantik,rambut yang cantik,kuku yang cantik.Itu semua adalah lumrah dan azalinya wanita ingin kelihatan cantik.Tetapi tidak semua di anugerahkan semulajadi dengan kecantikan,walaubagaimana pun,setiap wanita berhak tampil dengan cantik.

tetapi..kita harus berhati-hati,ramai wanita di luar sana berebut-rebut mencuba produk di pasaran tanpa berfikir atau mengetahui kesan sampingan masa akan datang.kita boleh mengunakan produk pencerahan kulit,tetapi kena baca dahulu bahan-bahan yang di gunakan.

Sebelum tu,saya nak share,apa punca-punca kulit gelap dan kusam,sebab saya pun perna mengalami masalah kulit macam tu.

Bagi saya,salah satu sebab kulit kusam ialah kekurangan nutrisi yang seimbang.Kurang vitamin-vitamin dalam badan.

selain tu,ada 5 faktor kulit kusam dan gelap yang mungkin anda tidak tahu....
  • keturunan dan genitik,tetapi masih ada cara untuk mengatasinya.
  • terdedah kepada cahaya matahari,warna kulit bergantung kepada satu pigmen yang di sebut melanin.melanin yang terdapat di bawah kulit sebenarnya menentukan kulit wajah kita.
  • kulit wajah yang sensitif,harus berhati hati dengan produk penjagaan,jika tersalah kulit akan menjadi merah-merah.kulit amat sensitif dengan bahan kimia.
  • hidrasi kulit,kekurangan air dalam badan ,ini akan menyebabkan kulit mudah hidrasi dan kelembapan kulit,dan perubahan kimia pada kulit.
  • stress juga adalah salah satu sebab kulit menjadi kusam dan gelap,apabila stress, hormon dalam badan tidak stabil dan wajah akan kelihatan kusam dan tidak bermaya.


Saya nak share produk yang saya gunakan untuk penjagaan kulit wajah saya yang bertukar daripada kusam  kepada cerah dan berseri!

Ini adalah testimoni saya sendiri.selepas beberapa bulan consume dengan  VITAMIN C SHAKLEE....


perbezaan kulit saya sebelum mengambil vita c,memang ketara sangat kusam ,berjerawat,jeragat dan paling penting kurang nutrisi! tetapi selepas mengambil vita C,kulit wajah saya berubah..



Nak tahu lebih lanjut tentang vitamin C shaklee,jom whatsapp saya 0195301007(aisyah).
boleh order terus dengan saya,esok pun saya boleh pos atau cod kepada anda... :)

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com