Love Shaklee at All

Wednesday 15 October 2014

Resepi shaklee untuk kulit cantik dan badan langsing

 Nak cantik? Nak langsing?

Nak tahu,cara paling mudah dan berkesan..dan  TERlaris di malaysia.




  
CINCH SHAKE MIX

Terdapat 3 perisa vanilla,latte dan choc.
Saya memilih cinch shake choc,sebab suka coklat..

Resepi saya;
Cinch shake + susu segar
Cinch shake + Esp.
memang rasa sedap..dan paling penting,saya rasa kenyang dan bertenaga sepanjang hari.
Dengan cinch shake,saya berjaya turunkan berat sebanyak 7kg!







KOLAGEN SHAKLEE






Kolagen yang terbaik ialah kolagen berbentuk minuman.ia mudah d serap oleh badan...

resepi pertama; esp + performance drink + kolagen shaklee


Resepi kedua: jus oren+ kolagen shaklee








PERFORMANCE DRINK

Minuman bertenaga..sesuai untuk anda yang aktif bekerja atau bersukan.




CINCH TEA





ESP( ENERGIZING SOY PROTIEN)












Berminat dengan produk shaklee???
hubungi saya segera,0195301007(aisyah)
free konsultasi dan tips menarik dari saya..

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com