Love Shaklee at All

Saturday 13 September 2014

Promosi Shaklee September 2014


PROMOSI SHAKLEE SEPTEMBER


Promosi shaklee bulan ini berbeza daripada bulan bulan yang sebelum ini.Bulan ini,shaklee buat dua promosi iaitu collagen powder beli 6 percuma 1 dan meal shake beli 3 percuma 1.



Collagen powder untuk anda yang mementingkan kesihatan badan,terutama sekali wajah yg halus dan anjal.Sekiranya anda peminat kollagen di pasaran,tiba masanya untuk anda mencuba kolagen dari shaklee pula. Kolagen ini di hasilkan dengan 4000mg kolagen RSS( sisik ikan merah)poprietari.Kolagen ini diestrak dari sisik ikan merah..Selain untuk minum,anda boleh buat masker juga.Anda boleh campur kolagen ini dengan minuman atau jus kegemaran anda.Mudah kan?
Cantik semulajadi dengan kolagen shaklee.







Meal Shake  
sesuai untuk semua,remaja dewasa dan kanak kanak.Tetapi meal shake lebih di kenali sebagai supplement untuk anak-anak.Membantu menangani masalah kurang selera makan,kurang berat badan,sering sakit dan selesma,asthma,sembelit dan kurang fokus dalam kelas.Ramai ibu bapa memilih meal shake sebagai makanan tambahan untuk anak anak,sebagai nutrisi tambahan.Meal shake mengandungi  19 jenis vitamin, sumber mineral dan zat.Tinggi serat dan kalsium,cukup untuk keperluan nutrisi anak anda.Meal shake amat mudah di sediakan,campur dalam minuman atau susu anak anda.siap!


Bulan ini amat istimewa,sebab setiap pembelian meal shake ,10% akan di salurkan kepada 2000 keluarga kanak kanak yang memerlukan sumbangan.Jom beli sambil beramal.







Anda yang berada di sekitar Cyberjaya dan putrajaya,boleh dapatkan produk shaklee dengan saya.Saya akan membuat penghantaran percuma,tetapi sekiranya anda di luar cyberjaya putrajaya,anda masih boleh dapatkan dengan saya,saya membuat pengeposan setiap hari bekerja,pos laju seluruh malaysia.

saya akan memberi konsultasi percuma dan tips exklusif dari saya.Pembelian rm200 ke atas akan mendapat free gift dari saya.Tunggu apa lagi,hubungi saya,0195301007.(sms/whatsapp fast reply).Dapatkan promosi shaklee september 2014



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com