Love Shaklee at All

Thursday 25 September 2014

kenapa perlu memilih shaklee?


Semulajadi selamat  dan terbukti berkesan 

  • Sentiasa Selamat

Shaklee mementingkan standard dan kualiti setiap produk yang di keluarkan.Shaklee menitik beratkan keselamatan setiap produk dengan mebuat  lebih daripada 350 ujian pada setiap ramuan baru dan lebih dr 80 000 ujian kualiti setahun,Ini bagi memastikan setiap produk yang di hasilkan mempuyai ketulenan dan kualiti yang tinggi.


  • Sentiasa Berkesan


Shaklee memilih bahan bahan yang semulajadi yang paling halus dan tulen untuk di jadikan produk.Produk shaklee tebukti berkesan dengan lebih 100 bahan kajian penerbitan.Pada tahun 2007,kajian menunjukkan bahawa mereka yag mengambil suplement shaklee lebih daripada 20 tahun,tahap kesihatan mereka jauh lebih baik berbanding mereka yang mengambil suplemnt lain atau tidak mengambil supplement langsung,


  • Sentiasa Mesra Alam
Shaklee adalah syarikat pertama di dunia yang menjadi Climate Neutral yang telah di sahkan untuk benar benar megimbangi pelepasan karbon yang menyebabkan impak sifar terhadap alam sekitar.Melalui penjualan Shaklee Get clean Basic H pada tahun lepas,shaklee mampu menyingkirkan 2.7 billion botol konvensional,pencuci tingkap 26 auns yang tersedia untuk di gunakan,jika di letakkan hujung ke hujung botol ini akan meliputi seluruh bumi lebih daripada 18 kali.Wah sungguh hebat.Shaklee juga memenangi pelbagai anugerah berperstij lebih daripada 50 tahun. Ini membuktikan shaklee mementingkan produk yang mesra alam.


Hidup zaman sekarang,supplement bukan lagi satu pilihan.Rata rata ramai yang memilih mengambil supplement selain berharap sepenuhnya dengan ubat.Tetapi kita perlu mengambil tahu supplement yang kita ambil selamat untuk jangka masa panjang atau tidak.
Kita perlu mengambil supplement sekiranya kita yakin kita kurang mendapt nutrisi semulajadi,seperti makan sayur sayuran atau buah buahan.Ini penting untuk memastikan tubuh badan kita mendapat nutrisi sepenuhnya.

Saya memilih Produk Shaklee sebagai supplement kami sekeluarga,kerana terbukti membantu dan meningkatkan tahap kesihatan kami sekeluarga.Terutama sekali ibu bapa dan anak anak saya.
Selepas belajar dan tahu lebih lanjut tentang shaklee,saya memilih untuk mengunakan shaklee sampai bila bila.
Apa yang menarik tentang shaklee, shaklee bukan setakat mengeluarkan produk nutrisi,tetapi juga produk home clean dan beauty care.Memilih shaklee sebagai produk nutrisi dan penjagaan rumah memang terbaik.



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com