Love Shaklee at All

Wednesday 10 September 2014

Pengedar shaklee cyberjaya dan seluruh malysia


Pengedar Shaklee CYBERJAYA dan seluruh malaysia
====================================== Saya adalah pengedar shaklee cyberjaya putrajaya dan seluruh malaysia.Anda boleh dapatkan produk shaklee dan konsultasi percuma dari saya .Saya membuat penghantaran percuma area cyberjaya dan putrajaya/bangi dan seri kembangan.pos laju seluruh malaysia.

Sekiranya anda berminat menjadi ahli shaklee,anda boleh memilih menjadi ahli untuk makan sendiri ataupun membuat bisnes melalui shaklee.
Menjadi ahli shaklee anda berpeluang mendapat potongan harga 15-20% lebih murah dari harga jual.
Dan sekiranya anda berminat untuk bisnes dengan produk shaklee,anda berpeluang menjana pendapatan 4 hingga 5 angka sebulan.



Ini ialah siji Halal yang di keluarkan oleh Malaysia bagi membuktikan produk produk shaklee adalah halal dan di jamin oleh jakim Malaysia.



Ini pula ialah produk shaklee yang merangkumi produk kesihatan dan kecantikan dan termasuk juga penjagaan rumah.


Sekiranya anda berminat untuk mencuba produk shaklee,anda boleh menghubungi saya.saya akan memberi konsultasi percuma.


Misah Zara(aisyah) 
 Sid 1106256 


 Sms/whatsapp; 0195301007 
 Email:lee_bb87@yahoo.com 
 Fb:misah zara 
 Page:misahzara supplements 

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com