Love Shaklee at All

Tuesday 16 September 2014

Tips untuk anda yang bekerja dari rumah



Salam..

Entri ini khas untuk anda yang berkerja dari rumah atau  suri rumah sepenuh masa.
Setiap pagi mesti anda sibuk siapkan anak anak pergi sekolah,hantar anak anak pergi sekolah.Dan semestinya hari anda bermula dengan perkataan "cepat"... 
Kadang kadang anda tidak sempat nak sarapan.Bila tengah hari pula kena siapkan makanan lagi.


Saya perkenalkan meal shake shaklee,bukan sahaja minuman untuk anak anda,tetapi anda juga boleh minum meal shake untuk sarapan yang mudah dan ringkas.tapi kalau anda rajin,anda boleh buat pelbagai resepi dengan meal shake.contoh: meal shake + oat..terpulang dengan anda.campur dengan minuman kegemaran anda,kecuali kafien.. :)

Meal shake akan membantu stress anda!

Pertama sekali,Meal shake akan membuat anda bertenaga sepanjang hari.Sebab Meal shake mengandungi 35% dari protien Esp dan Vita lea..fuh! Da kira jimat..Meal shake mengandungi 19 sumber protien ,vitamin dan sumber mineral.Meal shake juga mempunyai 9 asid amino yang di perlukan oleh badan kita. Sungguh lengkap dengan nutrien yang kita perlukan.

Meal shake akan membantu anda diet? Sebab meal shake rendah glisemix index.

Meal shake mengembalikan seri wajah? 
meal shake mengandungi vitamin B yang lengkap ,zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat,selagi gus memberikan kompleksi kulit wajah yang cantik.
Bila sibuk dengan tugasan rumah,muka kita akan pucat dan lesu..oh tidak...
so,meal shake akan membantu anda tampil segar dan bertenaga.

Meal shake juga sebagai anti oksida yang mengandungi vitamin A,C,E ,zink,selenium yang merupakan agen anti-oksida yang melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

Sihat dan cantik!!!!!!!


Bulan ini promosi beli 3 dapat 4 meal shake.wah!! Sungguh jimat,anda boleh beli untuk anak dan anda sekeluarga.Pilih meal shake sumber protien anda sekeluarga.Mulakan hari anda  sihat dan bertenaga dengan meal shake.



Dapatkan sekarang!
0195301007


*tawaran menarik menanti anda.
*hadiah percuma untuk customer saya yang terawal.




No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com