Love Shaklee at All

Thursday 11 September 2014

Rahsia Pencetus Selera Anak




Pastinya anda tertanya-tanya,bagaimana meal shake membantu masalah anak-anak kurang selera makan.Sebelum itu,mungkin anda juga tidak tahu,apa itu meal shake.Meal shake adalah salah satu supplement  shaklee untuk kanak-kanak.


Meal shake:

Tinggi dengan serat dan kalsium
19 vitamin dan mineral
9 amino asid perlu
Rendah glisemik rendah



Meal shake nutrisi lengkap dengan 24 jenis viamin dan sumber mineral dan zat .Kaya dengan protien yang membantu menyihatkan sel sel badan anak-anak kita.

Meal shake mengandungi lesitin soya yang berkerjasama dengan vitamin larut lemak.Meal shake terdiri daripada buah buahan,sayur syuran,kacang soya,lactalbumin(sejenis susu).Meal shake juga mengandungi asid folik,biotin kalsium & magnesium untuk bina tulang dan sel sel dalam proses membesar.


Bagi memastikan anak anda mendapat nutrisi yang lengkap,meal shake membantu mencetus selera anak anda dan seterusnya mendapat nutrisi yang lengkap.


Selain itu meal shake juga membantu mengatasi masalah anak anak seperti berikut;

  • mengatasi masalah sembelit
  • kurang berat badan
  • sering selesma dan demam
  • mengurangkan asthma&exzema
  • meningkatkan imun badan
  • anak lebih fokus di dalam kelas.



Bulan ini,shaklee membuat promosi meal shake buy 3 free 1..seterusnya,10% daripada jualan akan di salurkan kepada amal kebajikan kanak kanak.




Cara penyediaan meal shake amat mudah,anda boleh campur meal shake di dalam minuman  kegemaran anak anda,samada susu ataupun jus minuman.




Jom kita buat yang terbaik untuk anak-anak,sambil beramal.
Boleh hubungi saya untuk dapatkan set promosi ini.
contact;0195301007 (sms/whatsapp) fast reply.








No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com