Love Shaklee at All

Tuesday 16 September 2014

Supplement kanak kanak paling laris di Malaysia


Meal shake mengandungi 19 vitamin dan  sumber mineral tambahan sebagai asas nutrien untuk kanak kanak yang sedang membesar.Meal shake menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap 9 asid amino yang di perlukan oleh tubuh badan. Baik untuk tumbesaran kanak kanak dan perlindungan tubuh yang baik.Meal shake juga mengandungi sumber pemakanan serat dan protien.Serat dan protien berfungsi untuk membina tisu penghubung pada ligamen tendon dan otot. Serat  membantu membuang lemak yang berlebihan di dalam kolon dan perut.Protien pula membantu menyihatkan sel sel badan.Selain itu,meal shake kaya dengan sumber kalsium.sesuai bagi kanak kanak yang tidak gemar minum susu.Ini membantu keperluan kalsium badan kanak kanak untuk tumbesaran tulang.Meal shake  juga mempunyai glisemik indeks yang rendah.



Siapa yang perlukan meal shake?

Meal shake sesuai untuk kanak kanak atau remaja untuk kekal sihat dan kuat.
Meal shake sesuai untuk kanak yang mempunyai masalah sembelit,asthma,kurang selera makan,sering demam dan selesma dan exzema.Semua ini berkait rapat dengan kekurangan nutrien dalam badan kanak kanak tersebut.Meal shake memang sesuai sebagai alternatif kepada keperluan nutrisi kanak kanak.



Perlukah kanak kanak mengambil supplement?

Kanak kanak amat memerlukan nutrisi yang semulajadi dan sihat.Ibu bapa memainkan peranan penting untuk memastikan anak anak mendapat nutrisi yang sepenuhnya.Bagi kanak kanak yang cerewet dalam memilih makanan ataupun kanak kanak yang aktif,memang agak sukar untuk memberi mereka nutrisi semulajadi seperti sayur sayuran atau buah buahan.Supplement atau makanan tambahan sesuai untuk kanak kanak untuk memastikan mereka mendapat nutrisi sepenuhnya.Sekiranya kanak kanak kurang nutrisi dalam badan ,ini akan mengakibatkan tubuh badan mereka lemah dan mudah di jangkiti virus atau kuman.



Kelebihan meal shake sebagai supplement untuk kanak kanak.

Meal shake sesuai untuk kanak kanak yang tidak mengemari supplement atau vitamin dalam bentuk tablet.Meal shake amat sesuai kerana dalam bentuk serbuk,ini mudah di sajikan untuk kanak kanak.
Meal shake juga amat mudah di hidangkan dan boleh di campur dalam minuman ,makanan ,yogurt atau jus kegemaran anak anda.
Meal shake minuman multivitamin yang berperisa vanila,hidangan lazat yang sesuai untuk kanak kanak tanpa pewarna tiruan atau gula.

Sekiranya anak anda mengambil meal shake,ini akan membantu keperluan protien dan vitamin anak anda.Ini akan membantu kesihatan anak anda,seterusnya mempunyai selera makan yang baik dan kecerdasan badan.

Bulan ini,shaklee membuat promosi sekali lagi,iaitu beli 3 percuma 1.Ini bermakna anda akan mendapat percuma 1 canister meal shake.Sesuai untuk anda yang bercadang untuk memberi meal shake terus kepada anak anda.



Hubungi saya untuk konsultasi seterusnya.Saya juga mempunyai pengalaman sendiri selepas memberi meal shake kepada anak anak saya.Saya amat berpuas hati dengan perkembangan mereka selepas mengambil meal shake.0195301007;sms/whatsapp-fast reply.



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com