Love Shaklee at All

Thursday 11 September 2014

Kulit cantik dan sihat dengan cara selamat



Tidak di nafikan wanita mementingkan kecantikkan kulit wajah yang halus mulus dan bersih.Oleh kerana,perubahan alam sekitar,tekanan yang meningkat,gaya hidup dan amalan pemakanan yang tidak sihat telah menimbulkan banyak masalah kulit.Ramai wanita tercari cari kaedah paling selamat untuk memastikan kulit sentiasa cantik dan bersih.Di sini saya perkenalkan kaedah yang saya gunakan untuk memastikan kulit saya bukan sahaja kulit muka tetapi seluruh badan ,iaitu mengambil vitamin C setiap hari.Saya sering terbaca pengambilan vitamin C melalui suntikan serum dan sebagainya,tetapi mempuyai kesan kesan yang negetif.Jadi saya memilih mengambil vita C ,tablets,setiap hari dan saya memilih vita C shaklee.



Keistimewaan Vitamin C Shaklee

  • Bersifat "sustained release"- 100mg di lepaskan bagi setiap 1 jam selama 5 jam.Vitamin C dengan perlepasan berperingkat dapat membantu dalam menyalurkan vitamin C secara berterusan.
  • 1 tablets Vitamin C Shaklee 500mg bersamaan 7 setengah biji oren.Vita C 500mg semulajadi ini membantu menyediakan vitamin C yang di perlukan oleh tubuh badan.
  • Mempunyai "bioflavonoids" membantu penyerapan vitamin c sepenuhnya dan memilihara vitamin C dari teroksida.
  • Vitamin C juga menyokong tulang,gigi dan gusi yang sihat serta kesihatan seluruh badan.
  • Sumber yang natural-tiada perasa tiruan pewarna atau bahan pengawet tambahan.


Testimoni saya sendiri bila consume vitamin C selama setahun.Dulu saya mempunyai masalah kulit kusam dan berjeragat.Saya berpuas hati dengan hasil vitamin C shaklee,sebotol boleh tahan lebih dari 4 bulan,sungguh jimat.Selain daripada kulit wajah yang berubah,saya jarang selesma ataupun migrain. 



Berminat dengan vitamin C Shaklee,boleh dapatkan dengan saya.Lagi satu paling best tentang vitamin C shaklee ,sungguh jimat,sebab ada 180 tablets jadi boleh tahan selam 5-6 bulan.Jimat!


Contact; 0195301007
Email;lee_bb87@yahoo.com


No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com