Love Shaklee at All

Sunday 14 September 2014

Ragam makan Shaklee


Ragam makan shaklee
===================

1. Saya ada customer ambil vitamin C untuk kulit,tetapi selepas makan vitamin C,yg menariknya berat badan customer ni  turun dan nampak perubahan size badan dia dari xl to L.


*** vitamin C amat penting dalam tubuh badan kita,tetapi bukan hanya baik untuk kulit, rambut dan  kuku.Vitamin juga untuk:

# membentuk kolagen;
# memperbaiki simptom pendarahan
# peningkatan imun badan
# mengekalkan kolestrol sihat
# memperbaiki insomnia
# memerangi kanser
# mencantikkan kulit

so,anda jangan terkejut,bila anda makan shaklee,sebelum ni berat badan obesiti,dan selepas makan berat anda turun.Itu bermakna anda sedang sihat.Mengambil supplement membantu hormon dan sel-sel badan anda menjadi sihat,






2. Ada customer saya ambil set sendi tulang,sebab ada masalah sakit-sakit badan dan lutut.Tetapi selepas 2 bulan dia habiskan makan set sendi badan dia susut.Ramai yang ingat dia makan set kurus.

*joint health;membantu kesihatan tulang anda
*ostematrix; keperluan kalsium anda,baik untuk masalah sembelit.

Customer tadi,bila dia ambik set sendi.secara kebetulan masalah sembelit dia ,tiada lg.Setiap hari lawas.So,dari situ badan dia membuang toksin setiap hari.
Bila dia minum joint health; tidak lagi sakit-sakit badan.Dia boleh bergerak dan buat kerja-kerja  rumah.macam biasa.Dia aktif bekerja.Dari situ pula,boleh nampak excersice badan dia,sblm ini buat kerja rumah pun tidak larat.
Kelebihan  dia dapat dari set sendi,berat badan dia turun dan badan mula susut.(inch loss).
2 in 1.Awesome!!

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com