Love Shaklee at All

Wednesday 10 December 2014

Menyesal kerana join shaklee hidup saya banyak berubah

Bak perumpamaan,sesal dulu pendapatan,sesal kemudian tiada guna.Tetapi saya menyesal kerana tidak join shaklee dengan lebih awal lagi.kalau saya join lebih awal,mungkin hidup saya lebih awal berubah.

Saya tidak menyesal memilih shaklee sebagai supplements saya dan keluarga.kerana dengan shaklee ,banyak perubahan terjadi dalam hidup saya.sebelum memilih shaklee,terlebih dahulu saya telah mencari apa itu shaklee? Shaklee produk apa? Selamat ker makan shaklee? Sekarang saya tahu kenapa saya perlu memilih shaklee dan bukannya produk lain yang berada di pasaran.


Pertama,shaklee adalah satu makanan tambahan yang semulajadi.Produk shaklee semulajadi dari segi bahan bahan yang di gunakan untuk memproses vitamin shaklee.Tiada unsur pengawet ataupun bahan tiruan.

Kedua,produk shaklee selamat dan berkesan.Kesemua produk shaklee menjalani lebih daripada 350 ujian pada setiap ramuan baru untuk mengesan bahan pencemaran yang berbahaya.Terdapat 100000 ujian kualiti setahun bagi memastikan ketulenan dan kebolehan potensi sebenar.

Ketiga,produk shaklee terbukti berkesan.Saya sendiri percaya dengan produk shaklee apabila  merasakan perubahan selepas mengamalkan produk shaklee.Kajian yang di jalankan pada tahun 2007 menunjukkan bahawa mereka yang mengambil suplemen shaklee selama lebih daripada 20 tahun mempunyai kesihatan yang lebih baik berbanding mereka yang mengambil supplement lain atau tidak mengambil langsung.

Keempat,produk shaklee adalah produk mesra alam,selama lebih 55 tahun shaklee menjadi peneraju dalam pergerakan alam sekitar .Shaklee telah mencipta pencuci biorosot pertama pada tahun 1960 sehinggalah menjadi syarikat pertama di dunia yang di iktiraf sebagai Climate Neutral bagi mengimbangi pengeluaran gas rumah hijau .

Kelima,saya suka produk shaklee kerana mudah di ambil.Shaklee mempunyai vitamin dalam bentuk minuman dan pil.Saya jenis sukakan vitamin  yang berbentuk tablets.Jadi saya hanya menyediakan pilbox untuk memudahkan mengambil vitamin shaklee walau di mana mana sahaja.Untuk produk jenis minuman,saya suka produk shaklee kerana boleh di campur dalam jus minuman atau minuman kegemaran saya.Pelbagai resepi boleh di buat dengan minuman shaklee.Contoh kolagen shaklee di campur dengan jus oren.


Keenam,bagi saya produk shaklee memberikan kesan yang cepat terhadap tubuh badan saya.Terbukti apabila saya mengunakan kolagen shaklee selama 2 minggu,kulit muka saya semakin bersih.Dan selepas saya berjaya turunkan berat badan sebanyak 7kg dengan cinch shake.

Terakhir sekali,saya memilih produk shaklee kerana memberi kesan kepada tubuh badan saya malah kedua ibu bapa saya serta keluarga yang lain.Sudah tentu kita akan percaya kepada sesuatu produk apabila kita sendiri merasakan kebaikannya.Begitu lah saya dan keluarga,kami percaya shaklee membantu tahap kesihatan kami.


Perubahan selepas mengunakan produk produk shaklee,saya lebih sihat dan berkeyakinan dengan penampilan sekarang.


Sekiranya anda sedang mencari produk supplements di pasaran,terlebih dahulu anda harus mengkaji terlebih dahulu latar belakang ataupun sejarah dan bahan bahan yang di gunakan.Terdapat banyak produk di pasaran,tetapi anda harus berhati hati kerana ini bukan berkaitan dengan soal pakai minum tetapi soal hidup dan kesihatan anda.

Sekiranya anda berminat dengan produk shaklee,saya harap info dari saya membantu anda.Selain itu,buat pengetahuan anda semua,produk shaklee adalah halal dan mendapat kelulusan dari kementerian kesihatan malaysia.

Sebarang pertanyaan,boleh hubungi saya;


Pengedar shaklee cyberjaya putrajaya.

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com